SEO - Optimalizace pro vyhledávače

Lidé, kteří vás hledají, používají vyhledávače jako je například Google nebo Seznam. Vyhledávače jsou hlavní zdroj potencionálních návštěvníků vašich webových stránek. Je tedy nutné, aby se váš web umístil na viditelných pozicích ve vyhledávačích, jinak by ho lidé neměli šanci najít.

Právě kvalitní SEO vám pomůže k tomu, aby se vaše webové stránky dostaly na první stranu vyhledávače a neupadly v zapomnění mezi miliardy ostatních webů, na druhé a dalších stranách, na které nikdo nechodí.

Vím, jak zlepšit pozice vašeho webu ve vyhledávačích na nejrůznorodější dotazy, které lidé zadávají. Tím zvýšit celkovou návštěvnost webových stránek.

To však není vše. Je potřeba zlepšit obchodní výkonnost vašeho webu, aby na něm návštěvníci rychle našli to, co hledají a neodešli ke konkurenci.

Skutečné SEO

SEO - optimalizace pro vyhledávače

Výsledky jednoho z mých webů. Během jednoho měsíce nárůst návštěvnosti z méně než 100 návštěv denně na 2.700 za den. Za 1,5 roku nárůst na více než 15.000 návštěv za den. I to je možné.

SEO znamená optimalizace pro vyhledávače. Má však smysl optimalizovat webovou stránku pro vyhledávače? Důležití jsou přece lidé, návštěvníci vašich stránek. Právě lidé čtou obsah webových stránek, objednávají vaše služby nebo zboží. Vyhledávače jsou pouze nástroje, které hledají odpovědi na jejich dotazy. V SEO je tedy především nutné zkoumat, co lidé hledají a co lidi zajímá. Tomu se vždy přizpůsobit.

Linkbuilding

Linkbuilding je disciplína, která se zabývá budováním zpětných odkazů, tedy odkazů mířících z jiných webů na vaše www stránky. Tím se váš web stává autoritativnější a pomáhá mu to zlepšovat pozice ve vyhledávání. Jak dělat linkbuilding správně si můžete přečíst v mém článku 4 pravidla linkbuildingu.

SEO není jednorázová akce

Proto si dejte pozor, na nabídky "SEO balíčků", které se na internetu dost často vyskytují. Optimalizace pro vyhledávače je běh na dlouhou trať. Výsledky přináší zejména ve střednědobém a dlouhodobém horizontu (měsíce a roky). Rychlejší výsledky má jiný druh marketingu ve vyhledávačích (SEM) a tím je PPC reklama. Sestavením vhodné kombinace optimalizace pro vyhledávače a reklamy ve vyhledávačích budete výdaje na celý online marketing vynakládat efektivně.