Online marketing

Chcete být na internetu skutečně vidět? Online marketing nabízí skvělou příležitost, jak i s relativně malým rozpočtem dát lidem vědět o svých službách nebo zboží.

Výhodou internetu oproti ostatním médiím je, že můžete vždy oslovovat ty správné lidi, kteří projevili zájem o oblast vaší působnosti. Když své prostředky zacílíte přesně na tyto lidi, s větší pravděpodobností se stanou vašimi zákazníky a investované peníze se vrátí zpět.

Marketing na internetu

Online marketing lze rozdělit na dvě části. V prvním kroku přivedete návštěvníka na váš web - tomu se říká proklik. Ve druhém kroku uděláte z návštěvníka zákazníka - tomu se říká konverze.

Navrhnu vám strategii, jak se svým webem na internetu uspět, pomocí následujících možností:

  • Marketing na vlastním webu (SEO)

    Technická optimalizace webových stránek z hlediska SEO, Obsahová strategie webu, Technická optimalizace pro sdílení na sociální sítě, Linkbaiting.
  • Marketing ve vyhledávačích (SEM)

    PPC reklama ve vyhledávačích (Google a Seznam), Optimalizace pro vyhledávače.
  • Marketing na ostatních webech

    Marketing na sociálních sítích, PPC reklama v obsahové síti, Offpage SEO, Linkbuilding.
  • Ostatní možnosti online marketingu

    Affiliate marketing, Emailing, Virální marketing a další. Ty jsou vhodné spíše pro větší firmy.

Pro každou firmu je vhodný jiný postup pro dosažení největší efektivity. Postup záleží na mnoha faktorech, jako například odvětví, zavedenost a známost značky, stáří webu, konkurenční výhody, atd.