PPC reklama

Skvělá možnost, jak být ihned vidět na internetu. A to i s malým rozpočtem.

PPC reklama je cílená a měřitelná reklama na internetu, kde platíte až za kliknutí na reklamní inzerát, tedy za přivedeného návštěvníka stránek. Samotné zobrazování reklam je zdarma. Cílenost PPC reklamy spočívá v tom, že nevyhazujete prostředky oknem, ale oslovujete přesně jen ty, kteří hledají služby nebo výrobky, které nabízíte. PPC reklama je měřitelná a můžete tak snadno kalkulovat, kolik Vám investované prostředky přinesly peněz zpět.

Vytvářím a spravuji úspěšné PPC kampaně zejména ve vyhledávání Google, Seznamu, na sociální síti Facebook.
Oproti mnohým reklamním agenturám za opravdu zajímavé ceny.

Výhody PPC reklamy

Sami si určíte rozpočet

Máte neomezený rozpočet na reklamu. Můžete investovat 3.000 Kč za měsíc ale i 30.000 Kč. Navíc to kdykoliv změnit.

Přesně zacílíte

Oslovíte jenom vaše potencionální zákazníky, takže neplatíte zbytečně za ostatní, kteří o danou věc nemají zájem.

Měříte úspěšnost

Můžete si snadno spočítat návratnost investice (ROI). Investujeme do toho, co nejvíc funguje, a naopak zrušíme to nerentabilní.

Výsledky vidíte ihned

Máte k dispozici přehledné statistiky a přesně vidíte počet získaných poptávek nebo objednávek.

Naprosto flexibilní

Ihned vypnout kampaně? Podpořit časově omezenou promo akci?
Žádný problém.

Je cenově výhodná

Díky přesnému zacílení platíte pouze za relevantní návštěvníky. Jde o nejefektivnější reklamu současnosti.

Nechte si PPC reklamu spravovat certifikovaným partnerem Google

Google Adwords certifikace

Proč se specializuji na PPC pro menší firmy?

Klienti s rozpočtem do 10.000 Kč měsíčně nejsou zajímaví pro vetší agentury.
Často se stává, že jejich účet dostane nezkušený juniorní správce/brigádník a oni přitom platí seniorní sazbu.
Právě tito klienti si podle mě zaslouží stejnou péči o účty jako velké značky.
Je škoda, když tyto firmy pak zanevřou na PPC reklamu, jen kvůli špatné správě PPC kampaní.
Protože jen minulý rok se v internetové reklamě utratilo přes 16 miliard Kč.

Jak vypadá PPC reklama v praxi?

Ať už hledáte správu PPC kampaní, nebo rekonstrukci bytového jádra, budete vidět.

PPC kampaně přináší výsledky ihned

Druhou možností a z dlouhodobého hlediska levnější, je SEO - optimalizace pro vyhledávače.
Pro efektivní online marketing je nutné najít vyváženou kombinaci jak PPC, tak optimalizace webu.

► Podívejte se na ceník PPC reklamy